mammamuwlin.blogg.se

En blogg som kommer att handla om mitt liv som småbarnsförälder, fru och allt vad det kan innebära. Tanken är att det kommer att bli en del inlägg om mat och bakning och annat som jag kommer att tänka på med. Ni kommer att märka att aktiviteten går upp och ner ganska mycket här då jag kan ha långa perioder där jag knappt ser åt datorn, men jag gör så gott jag kan.

Välkomna till den nya bloggen!

Publicerad 2013-10-18 15:20:48 i Vardag,

Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att öppna en ny blogg. Jag har haft en och samma i många år nu och jag känner att den inte riktigt passar mig längre. Jag har växt ifrån den helt enkelt och mitt liv ser lite annorlunda ut nu jämfört med hur det ser ut nu.
Inte minst så vill jag ha en blogg där jag kan ta upp mina "nya" hobbies, min "nya" vardag med man och barn osv osv.Det kommer nog bli en salig blandning av bakande, recept, mat, vardagssnack och ja, allt sånt där härligt som förgyller mitt liv nu.

Enjoy! 

Kommentarer

Postat av: Sosso

Publicerad 2013-10-24 20:17:05

Skall bli kul att få läsa din nya blogg

kramis

Svar: Ja, jag hoppas på en aning mer aktivitet nu, men det har jag nog redan misslyckats med ;)
Muwlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Muwlin

Jag är en tjej på 25 år, gift med världens underbaraste man och mamma till världens finaste lilla dotter. Jag har nyligen återfått min passion för mat och framförallt bakning så det kan bli mycket gott gjort här hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela